środa, 30 stycznia 2013

.....

Prezent  urodzinowy  dla  mojej  bratanicy :)......

 ALBUM  NA  ZDJĘCIA.....






















Album  zgłaszam na  1  wyzwanie w  craftowym ogródku 

#1 Wyzwanie turystyczne



              


Oraz  na  wyzwanie  scrapki-wyzwaniowo  
"Spróbuj  Czegoś  Nowego"

Cos  nowego :) w  tej pracy   po raz  pierwszy  album zrobiłam  sama od  podstaw,nie  gotowa  baza :) za   bazę posłużyła mi  stara  książka :)


Do  albumu  zrobiłam jeszcze  kartkę  i notes...












Kartkę jako ze  jest  z  ramka  to   zgłaszam na  wyzwanie  w szufladzie   Ramy, ramki i rameczki.


Notes.....








A notesik zgłaszam na wyzwanie kreatywnepole  

wyzwanie#3- kropki, kropeczki 

 

c.d prezentu

 


7 komentarzy:

  1. Przepiękne prezenty! Dziękuję za udział w moim wyzwaniu- Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  3. No się napracowałaś, nie ma co :) Pięknie :)
    Pozdrawiam gorąco Selenna DT Kreatywne Pole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie :-)
    Również i ja zapraszam do siebie na CANDY:
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezły wysp cudnych prac :)
    zastanawiam się kiedy ja w końcu znajdę czas, żeby zrobić coś więcej....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za te miłe komentarze :))

    OdpowiedzUsuń